.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
شهردار منطقه پنج شیراز به قتل رسیده است. شهردار شیراز به قتل رسید
شهردار منطقه پنج شیراز به قتل رسیده است.(ادامه)
اگر در دولت روحانی بودیم، عملیات «وعده‌ صادق» انجام نمی‌شد/ منطق جریان غرب گرای کشور ذلیل شدن است/ ظریف و روحانی پذیرفتند ایران یک استثناست؛ برای همین بالاتر از پروتکل الحاقی را هم پذیرفتند ....(خبر)
(ادامه)
جزئیات بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با یک سریال طنز
به نظر می‌رسد ساخت سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی با عنوان «پدر قهوه» منتفی شده چرا که مدیر گروه طنز سیما فیلم خبر داده که مهران مدیری با یک سریال کمدی به تلویزیون می‌آید.(ادامه)
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ... نتایج قطعی مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه ،سیمرغ و جویبار مشخص شد
با پایان یافتن فرآیند تجمیع آراءِ ۴۱۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی آقایان ...(ادامه)
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد. وحشت مداوم اسرائیل از ایران
مدیر «موسسه خاورمیانه» معتقد است که واکنش ایران صرف نظر از میزان خسارت‌ها، برای اسرائیل دراماتیک بود و به طور قطع نگرانی همیشگی این رژیم از ایران را افزایش خواهد داد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس به خاطر تکرار اتهامات واهی شکایت کرد. شکایت باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون پرسپولیس به خاطر تکرار اتهامات واهی شکایت کرد.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است. قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
یکی از مدیران شهرداری تهران که بهمن سال پیش فوت شده بود اکنون توسط پلیس آگاهی مشخص شده به دست همسرش به قتل رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. پرداخت بیش از 73231 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در مازندران
شمال نیوز : مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران، از پرداخت 861 میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در سال 1402 خبر داد و گفت: این تسهیلات به 262 نفر از متقاضیان در راستای احداث و نوسازی مسکن روستاییان استان پرداخت شد. (ادامه)
پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات بهسازی و ارتقای ایستگاه سنگ تجن چالوس
شمال نیوز : مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به لزوم ارتقا و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب سنگ تجن با هدف آبرسانی مطلوب به مشترکین گفت: این عملیات با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.(ادامه)
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌. تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند. نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.(ادامه)
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد(ادامه)
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از امروز
مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزد‌های حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از امروز پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد. مناظره‌ نامزدهای مجلس در برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مازندران
شمال نیوز : مناظره ها و فیلم های تبلیغاتی نامزدهای حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ از فردا پنج شنبه در صداوسیمای مازندران پخش خواهد شد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست! گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است
گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست، تذکر در جهت اصلاح است؛ مدیران سرمایه‌هایی هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست!(ادامه)
طاها نعمتی مقدم نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک ۲۰۲۳، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد. نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
طاها نعمتی مقدم نایب قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان جهان در مکزیک ۲۰۲۳، مدال خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران 



ضرورت درج رسمی روز صنعت برق در تقویم(يادداشت)
سید حسین مهدوی فر - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران (ادامه)
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و .... اعوجاج مدیریتی عامل ناکامی مازندران/ ضرورت ترمیم بافت مدیریتی استان !
شمال نیوز : درخصوص عدم موفقیت اولین استاندار ناکارآمد دولت سیزدهم در استان به رویکرد غیر تحولی و ضعف شناختی وی از نوع تعاملات وفرآیندهای اجرایی بر می گشت بگونه ای که با گذشت دوسال از اولین سفر رئیس جمهورو هیات دولت سیزدهم به این خطه، مصوبات راهبردی و راهگشای آن را نتوانست به سرانجام برساند و ....(ادامه)
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد. فروش ساعت ثروتمندترین مسافر تایتانیک!
بالاترین مبلغ که پیش‌تر حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، برای ویولنی پرداخت شد که هنگام غرق شدن کشتی نواخته می‌شد، که در سال ۲۰۱۳ در همین حراجی فروخته شد.(ادامه)
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود. اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی از امروز یکشنبه اکران آنلاین می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد.

اجرای بیش از ۵ هزار آزمایش میکروبی و شیمیایی آب در شهرستان آمل
شمال نیوز: مدیر عامل آب و فاضلاب مازندران گفت: در سال گذشته پنج هزار و ۳۶۳ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی جهت کنترل کیفی آب شرب مشترکین تحت پوشش این امور انجام شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 504 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.42 seconds.